تنوع بخشی به فرصتهای یاددهی و یادگیری از نتایج رویداد الف تای مقاومت است
اجتماعي
بزرگنمايي:
کرمان رصد - حجت الاسلام علی لطیفی در این مراسم با بیان اینکه بیشتر ما فهم نادرستی از برنامه درسی داریم، گفت: کتاب درسی، ابزاری برای تحققِ بخشی از برنامه درسی است.
وی افزود: نمایشگاه رویداد ملی الف تای مقاومت، حجتی است برای همه کسانی که کمبود امکانات را بهانه میکنند؛ برای هر فعالیت کیفی با برنامه ریزی خوب میتوان به بهترین نتایج رسید، گاهی یک کار خوب، اما با کیفیت بهتر از چندین کار روزمره در طول سال تحصیلی است.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: با نگاهی به نمایشگاه الف تای مقاومت متوجه میشویم برخی از فعالیتها تشکل محور، برخی فعالیت محور، برخی فضا ساز، برخی طرح درسهای خلاقه، برخی تمرین مسئولیت سپاریهای خاص، برخیها با رویکرد گزارشگر کردن دانش آموزان، برخی برای تالیف پروژه مدرسهای، برخی با رویکرد اقدامات برون مدرسهای بودند و همه در کل فرصتهای متنوع یادگیری هستند.
لطیفی ادامه داد: زمانی میتوانیم ذهن دانش آموزان خود را درگیر مساله فلسطین و غره کنیم که به آن ها بفهمانیم ظلم به چه معنا است، در این صورت دانش آموزان میتوانند ظلم ستیز باشند.
وی با بیان اینکه این رویداد و این تجربهها باید استمرار داشته باشد، تصریح کرد : در نمایشگاه دیدیم تعامل خوبی بین معلمان صورت گرفت، شایسته است دبیرخانه آثار و تجربیات را قابل دسترسی کند تا همه معلمان بتوانند از آن ها بهرهمند شوند.
آیین پایانی رویداد ملی الف تای مقاومت با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی، مشاور وزیر آموزش و پرورش در اجرایی سازی سند تحول بنیادین، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و... در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد.
-
شنبه ۱۵ دي ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹:۴۶
-
۹ بازديد
-
-
کرمان رصد
لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/690270/