کرمان رصد

آخرين مطالب

نویدکیا: آدمی نیستم که بهانه بیاورم اجتماعي

  بزرگنمايي:

کرمان رصد -

کرمان رصد

کرمان رصد

سرمربی مس رفسنجان پس از شکست برابر شمس آذر قزوین گفت: نمی‌خواهم بهانه بیاورم که چه اتفاقاتی افتاده و بخواهم باشگاه و بازیکنانم را زیر سوال ببرم.
به گزارش رسانه 7،محرم نویدکیا پس از شکست برابر شمس آذر قزوین در هفته هفتم لیگ برتر در نشست خبری، اظهار کرد: هم بازی قبلی و هم در این بازی، کمی باورش سخت است که با این همه موقعیت نتوانستیم از شرایط استفاده کنیم و متاسفانه بازی را از دست دادیم. در این دو هفته واقعا باور کردنی نبود این همه موقعیت تبدیل به گل نشود. مخصوصا این بازی که بدون موقعیت باختیم. فقط یک موقعیت اواخر بازی آن هم به خاطر فشار بیش از حدی که آوردیم روی ضدحمله داشتند. فقط می‌توانم بگویم شرمنده هواداران هستیم. مسئولیتش با من است.
او افزود: نمی‌خواهم بهانه بیاورم که چه اتفاقاتی افتاده و خدای نکرده بخواهم باشگاه و بازیکنانم را زیر سوال ببرم. وظیفه من است که از همه معذرت‌خواهی کنم. مسئولیت کامل با من است و من باید جوابگو باشم. شاید نتوانستم تیم را به خوبی‌ آماده کنم. شاید به خاطر تغییراتی که داشتیم، آنطور که دلم می‌خواست بازیکنانم به بلوغ تاکتیکی که باید می‌رسیدند نرسیدند. از همه معذرت‌خواهی می‌کم.
سرمربی مس رفسنجان گفت: هواداران شعار دادند و حق دارند. فردا یک جلسه خیلی خوب خواهیم داشت تا تصمیم خوبی برای تیم بگیریم که خدای ناکرده تیم بیشتر از این ضرر نکند و بتوانیم مسیرمان را بهتر و قوی‌تر ادامه بدهیم.
نویدکیا درباره اینکه آیا مس رفسنجان در بحران است، گفت: بحران نمی‌توان گفت. زمانی شما پشت سر هم بد بازی می‌کنید و این اتفاقات برایتان می‌افتد. می‌توانید بگویید تیم وارد بحران شده چون از نظر روحی-روانی و تاکتیکی بد هستند. تیمی که می‌تواند چه در این بازی و چه در بازی قبلی، 6-5 موقعیت خیلی خوب ایجاد کند تیمی نیست که وارد بحران شده باشد ولی باید قبول کنیم که نیاز به امتیازگیری داریم؛ در غیر این صورت باید فکری اساسی کنیم.
سرمربی مس رفسنجان درمورد اینکه مس رفسنجان از 18 امتیاز اخیر تنها 5 امتیاز گرفته و بازیکنان بومی‌اش در تیم نیستند و هوادارانش نسبت به شرایط موجود و نبود این تیم در رفسنجان معترض هستند، گفت: من به آن‌ها حق می‌دهم و اعتراضشان کاملا منطقی است ولی اگر بخواهم در مورد مشکلاتی که از اول فصل پیش امده حرف بزنم، غیر از اینکه باشگاه را زیرسوال ببرم چیز دیگری نیست. برای همین گفتم مسئولیت همه این اتفاقات با من است.
وی درپاسخ به این موضوع که اعلام کرده بود لیست من کامل جذب شده، گفت: نه، نگفتم لیست من را کامل گرفتند. گفتم همه این بازیکنان را من گرفتم و مسئولیت‌شان با من است. خیلی از بازیکنان را دلم می‌خواست بگیریم که اینجا نمی‌آمدند و نیامدند. اگر یادتان باشد گفتم شرایط اقتصادی ما جوری نبود که آنطور که دلمان می‌خواهد بازیکن بگیریم. سعی کردیم به اندازه پولی که داریم بازیکن بگیریم. هر جایی که کار کردم آدمی نبودم که هی بهانه بیاورم. چون این موضوعات غیر از اینکه شخصیت باشگاه را زیر سوال می‌برد کار دیگری نمی‌کند. عیب و ایراداتی که وجود دارد باید با باشگاه صحبت کنیم و به جمع‌بندی برسیم یا با هم ادامه می‌دهیم یا اگر نتوانستیم تصمیم دیگری بگیریم. آدمی نیستم که چون قرارداد دارم کسی هی اعتراض کند یا ناراحتی پیش بیاید تیم نتیجه نگیرد یا من اینجا هستم که بخواهم پول بگیرم اصلاً چنین چیزی نیست.
نویدکیا ادامه داد: هر چقدر در این فوتبال باشم چه یک روز چه 10 سال حتی اگر با باشگاه قرارداد سه ساله داشته باشم اگر یک روزی حتی در بهترین شرایط دلشان نخواست با من کار کنند من به اندازه‌ای که کار کردم حق و حقوقم را می‌گیرم و بقیه را خداحافظی می‌کنم و می‌روم. اینطور نیستم که اینقدر باشم تا من را بیرون کنند بعد بگویم من دو سال دیگر قرارداد دارم حقوم را بدهید! من این پول‌ها را به زن و بچه‌ام نمی‌دهم. اگر فکر کنم نمی‌توانم با تیم کار کنم سعی می‌کنیم محترمانه از هم جدا بشویم و اگر به جمع‌بندی رسیدیم که مشکلات مان را حل کنیم که مسیرمان را ادامه می‌دهیم.
سرمربی مس رفسنجان درباره اینکه گفته می‌شود رابطه او با مدیرعامل شکراب شده، گفت: همه این مسائل هست. حتی بعد از بازی چادرملو بحثی بود روی سکوها که فلانی را تشویق نکنید این فرد نمی‌گذارد تیم به رفسنجان بیاید. باشگاه می‌خواهد اما فلانی نمی‌گذارد! این بحث‌ها هیچ کمکی به تیم‌تان نمی‌‎کند بجز اینکه تیم را وارد بحران‌هایی کند که سال قبل هم دچار آن شدیم هیچ کمکی نمی‌کند. اتفاقات یکی دو تا نیست. بارها گفتم و الان هم می‌گویم تمام مسئولیت تیم با من است. تا حالا هم نتیجه نگرفتم و دلم می‌خواهد با باشگاه به یک جمع‌بندی برسیم که هر تصمیمی به صلاح باشگاه باشد.
نویدکیا در این باره که گفته می‌شود سپاهان با شما صحبت‌هایی برای سرمربیگری داشته است، گفت: اصلاً چنین چیزی صحت ندارد.
او در پایان گفت: چنین حرفهایی از یک باشگاه بیرون می‌آید اصلاً چیز خوبی نیست. شاید من خیلی مشکلات داشتم اما اصلاً در مورد آن با هیچ‌کس حرف نمی‌زنم. من تمرین تیم را تعطیل نکردم. بالاخره مشکلات بود و من سعی کردم مدیریتش کنم. مشکلات هست و هیچ بحثی درباره آن نیست. ان‌شاءالله فردا به یک جمع‌بندی خوب می‌رسیم که همه در آینده از تیمشان لذت ببرند.
منبع خبر: ایسنا
آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه 7 بخوانید.

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/660951/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

برگزاری اردوی جهادی فراجا در کاظم آبادِ کرمان

فروش اقساطی کرمان موتور آغاز شد | فروش اقساطی خودرو بک X3 پرو کرمان موتور با پرداخت وام | آپشن واریزی اقساط خودرو هر سه ماه یکبار

داغ دل ملت ایران با نابودی رژیم صهیونیستی سرد می شود

فروش اقساطی کرمان موتور آغاز شد | فروش اقساطی خودرو بک X3 پرو کرمان موتور با پرداخت وام

محمود فکری محروم شد

عیسی: خانم‌ها، آقایان عذر می‌خواهم!

نمایشگاه انفرادی «پروژه‌ی بافت ایلاتی» اثر طاهر اسعد بختیاری در گالری مدار موازی

سه فایده بی‌نظیر فلفل تند برای سلامتی

دستگیری قاتل زنجیره‌ای در شهرستان بم | احتمال افزایش قربانیان

خبرنگاران لرستانی نشست خبری تارتار را تحریم کردند

فیلم| سرمربی شمس‌آذر قزوین: بازی‌های بعد استرس کمتری خواهیم داشت

نویدکیا: نمی‌خواهم بهانه بیاورم؛ من باید جوابگو باشم

ادعای عجیب محمود فکری درباره تیم استقلال!

محرومیت شبانه برای محمود فکری پس از صحبت‌های جنجالی در مورد استقلال

باشگاه و بازیکنانم را زیر سوال نمی‌برم

داغ دل ملت ایران با نابودی رژیم صهیونیست سرد می شود

مانند پدر، مانند پسر؛ آقازاده‌ها در اقتصاد ایران چه می‌کنند؟

شیوع یک بیماری مرگبار دیگر

چگونه افسردگی خود را درمان کنیم

بومی سازی سامانه پایش رفتار رانندگان

مسیر برای جایگزین‌های باتری‌ لیتیم با فناوری‌نانو هموار می‌شود

نخستین واکسن سرطان تخمدان در راه است

ضربه محکم به مس/ پیروزی شمس با چنگ و دندان برای فرار از قعرنشینی

فرصت‌طلبی شمس آذر سه امتیازی بود

ضربه محکم به شمس/ پیروزی مس با چنگ و دندان برای فرار از قعرنشینی

خلاصه بازی مس رفسنجان 0 – شمس آذر قزوین 1

متن آهنگ خراب کردی از محمدرضا گلزار

باخت خانگی مس رفسنجان برابرشمس آذر قزوین

مس رفسنجان 0-1 شمس آذر؛ تیم نویدکیا حال خوشی ندارد

فرصت طلبی شمس آذر سه امتیاز بود

اولین برد شمس آذر در خانه مس به دست آمد

تساوی تیم‌های فوتبال خیبر خرم‌آباد و گل‌گهر سیرجان

شادی نیمکت شمس آذر، نیمکت شکست خورده مس

پیروزی شمس آذر مقابل نماینده رفسنجان

ثبت نخستین پیروزی شاگردان دقیقی در ورزشگاه شهدای مس

جدال یک امتیازی خیبر و گل‌گهر در لیگ برتر فوتبال

اجتماع دختران مقاومت در کرمان

فیلم | لحظاتی از دیدار تیم‌های خیبر خرم‌آباد و گل‌گهر سیرجان

تقسیم امتیازات در دیدار خیبر خرم‌آباد و گل‌گهر سیرجان

تقسیم امتیازات در دیدار خیبر خرم‌آباد و گل‌گهر سیرجان | اخبار ورزشی

یک روزنامه نگار: عراقچی در حالی به فرودگاه بیروت آمد که تاکسی‌ها با 100 دلار هم آنجا نمی‌روند

خیبر خرم آباد 0-0 گل گهر سیرجان؛ توقف بدون گل در خرم آباد

اولین برد شمس آذر در خارج از خانه

معرفی امام جمعه جدید نرماشیر

خلاصه بازی گل گهر و خیبر + لینک دانلود فیلم

خبرنگاران لرستانی نشست خبری «تارتار» را ترک کردند! – رسانه7 | اخبار ورزشی

خبرنگاران نشست خبری تارتار را تحریم کردند

واکسیناسیون رایگان بیش از 2000 راس دام سبک در زرند

تساوی بدون گل خیبر و گل‌گهر در خرم‌آباد

22 مدل مانتو بافت ترند بلند ساده برای پاییز 1403؛ استایل همیشه شیک