کرمان رصد

آخرين مطالب

55 هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند استان کرمان اهدا شد اجتماعي

55 هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند استان کرمان اهدا شد
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - مراسم ملی اهدای 55 هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان مورد حمایت کمیته امداد استان کرمان، با مشارکت شرکت ملی صنایع مس ایران در حسینیه ثارالله (ع) کرمان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، در هفته وحدت و در آستانه زادروز فرخنده پیامبر مهربانی، حضرت محمد مصطفی (ص)، 55 هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان کرمان، در قالب انجام مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی صنایع مس ایران اهدا شد.
سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در این مراسم با اشاره به اینکه بیش از 800 هزار دانش‌آموز و بیش از 10 هزار نخبه تحت حمایت داریم، تعداد نخبگان تحت حمایت در استان کرمان را 545 نفر اعلام کرد و گفت: پیش‌بینی این است در آغاز سال تحصیلی لوازم‌التحریر 100 درصد دانش‌آموزان تحت حمایت را تأمین کنیم.
وی بیان کرد: شرکت ملی صنایع مس ایران برای استان‌های کرمان، آذربایجان شرقی و سیستان و بلوچستان 20 میلیارد تومان برای خرید لوازم‌التحریر تأمین کرد و روز گذشته 85 هزار بسته در سیستان و بلوچستان، امروز در آذربایجان شرقی 11 هزار بسته و امشب در استان کرمان 55 هزار بسته لوازم‌التحریر توزیع شد که از دکتر مدرس خیابانی، مدیرعامل شرکت مس برای این اقدام تشکر می‌کنم.
رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه بخشی از حرکت‌های مسئولیت اجتماعی شرکت‌های معدنی مربوط به کمیته امداد است و زبان بابت قدردانی از خیران استان کرمان قاصر است، از توزیع 1000 پنل خورشیدی بین خانواده مددجویان کمیته امداد استان کرمان خبر داد و افزود: تا پایان سال نیز در استان 2000 پنل دیگر توزیع خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به کسب هفت رتبه زیر 100 کنکور توسط دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد، بیان کرد: شکوفایی استعدادها نیز ان‌شاءالله با همراهی خیران اتفاق می‌افتد.

کرمان رصد

قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان از شرکت مس حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این مراسم با اشاره به ارزش حمایت از قشر نیازمند گفت: این حرکت‌ها با همت والا رقم می‌خورد و مؤلفه دیگر در این اقدامات، برنامه است و کمیته امداد با درایت و برنامه سراغ این مسئله رفته و شرکت ملی مس برای کمک به میدان آمده که نتیجه کار، پسندیده است.
وی با بیان اینکه انسان تا احساس تکلیف نکند، این حرکت‌ها شکل نمی‌گیرد، تصریح کرد: نیت درست و جلب رضایت خدا در کنار عمل شایسته، کار را باارزش می‌کند و از کمیته امداد و شرکت مس قدردانی می‌کنم.
ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان نیز در این مراسم اظهار کرد: به همت شرکت ملی مس در دیار کریمان این بسته‌ها تأمین شده است و پیش از آغاز کلاس‌های درس بین دانش‌آموزان محروم تحت حمایت کمیته امداد توزیع خواهد شد.
وی افزود: شرکت ملی صنایع مس ایران برای این موضوع 20 میلیارد تومان هزینه کرده که در سه استان کرمان، سیستان و بلوچستان و آذربایجان شرقی است که سهم دیار کریمان 55 هزار بسته لوازم‌التحریر است و ارزش هر بسته لوازم‌التحریر 500 هزار تومان است.
مجید دوستعلی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس نیز در این مراسم با قدردانی از شرکت مس برای تأمین بسته‌های لوازم‌التحریر، از خدمات کمیته امداد تشکر کرد و گفت: کمیته امداد در توانمندسازی جامعه هدف بر اساس دو محور مسکن و اشتغال فعالیت دارد و نهاد مقدسی است که نام امام خمینی (ره) به این نهاد انقلابی برکت داده است و خدمات این نهاد در طول عمر انقلاب قابل شمارش نیست.
مسعود رحمتی، مشاور مدیرعامل و دبیر کمیته مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی صنایع مس ایران در این مراسم گفت: امروز شاهد گردهمایی و رزمایش بزرگی هستیم که در استان کرمان 55 هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) برای اول مهر بسته‌های حمایتی شامل لوازم‌التحریر و کیف و نوشت‌افزار دریافت می‌کنند.
وی افزود: این امر مبارک با همکاری و هماهنگی خوب بین شرکت ملی صنایع مس ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور انجام شده و در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی مس، امروز شاهد این رزمایش و اهدای بسته‌های لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان و نخبگان تحت پوشش کمیته امداد هستیم.
دبیر کمیته مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی صنایع مس ایران بیان کرد: در سال‌های اخیر در استان کرمان به‌واسطه حضور مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و مجتمع مس شهربابک در حوزه‌های مختلف درمانی، عمرانی، آموزشی و حمایتی اتفاقات مبارکی افتاده است و امیدواریم با افزایش تولید و طرح‌های توسعه‌ای که در استان کرمان در حال انجام است روزبه‌روز نفع و بهره‌های خدماتی و اجتماعی بیشتری به مردم استان کرمان برسد.

کرمان رصد

این مراسم با حضور بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی امام جمعه کرمان، سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان، فداکار استاندار کرمان، دوستعلی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، حسن‌زاده معاون امور اقتصادی استاندار کرمان، محققی مدیر مجتمع مس سرچشمه، متوکل عضو هیئت‌مدیره و معاون اکتشافات و توسعه معدنی شرکت ملی مس، رحمتی مشاور مدیرعامل و دبیر کمیته مسئولیت‌های اجتماعی شرکت مس، جاودانی معاون مهندسی و مدیریت انرژی مجتمع مس سرچشمه و جمعی از مسئولان و نخبگان مورد حمایت کمیته امداد همراه بود.

کرمان رصد

در پایان این مراسم، با اهدای لوح، از مدرس خیابانی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و محققی، مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان تقدیر شد.
کد خبر 791734

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/655712/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

FATF به خاطر خسارت‌هایش از دستور «مجمع» خارج شده است

جنگ در پیش است؟

روایت «بی‌بی‌سی» از حمله به پیجرها و بی‌سیم‌های حزب‌الله

تنش‌زدایی در امریکا؟

خسروپناه، دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی: اگر اندیشه و فکر امام را دفن کردیم، انقلاب دفن شده است/ به اندازه انگشتان دست یک نفر، استادی که به صورت قانونی اخراج شده باشد، نداریم/ آمار قبولی دانش آموزان مدارس دولتی در رتبه های بالا بیشتر شده است

هند تا سال 2028 کاوشگر به زهره می‌فرستد

توسعه مرزهای دانش در زمینه سیستم‌های کنترلی در حملات سایبری

زنگ ایثار توسط رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نواخته شد

شهدای دفاع مقدس نگین‌های درخشان بر تارک تاریخ مازندران

حضور تعدادی از فرزندان شهدای البرزی در مراسم دیدار میهمانان کنفرانس وحدت با رهبر معظم انقلاب

اعلام آخرین وضعیت حادثه انفجار طبس از زبان استاندار خراسان جنوبی

صدور دستورات لازم برای امدادرسانی به مجروحان حادثه طبس/ 30 نفر تاکنون فوت کرده‌اند

فیلم/ افزایش فوتی‌های معدن طبس

افزایش فوتی‌های معدن طبس به 30 نفر + ویدئو | آغاز عملیات امداد و نجات در بلوک C

مرمت آرامگاه تاریخی پیر بابا مسافر شهداد آغاز شد

سرنوشت نامعلوم 22 کارگر در معدن طبس

مأموریت قالیباف به کمیسیون صنایع برای رسیدگی به حادثه معدن طبس

نواختن زنگ مهر و مقاومت در مدارس کرمان

فرماندار رودبار: ده هزار و 324 نفر دانش آموز در شهرستان راهی مدارس شدند

آمار جانباختگان معدن طبس به 30 نفر افزایش یافت/حضور تیم‌های امدادی در محل حادثه+فیلم

آمار جانباختگان معدن طبس به 30 نفر افزایش یافت/ رئیس جمهور از ما گزارش خواستند+فیلم

55 هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند استان کرمان اهدا شد

مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدای گمنام بخش رخ

حضور پزشکی قانونی در محل حادثه معدن طبس

بهترین شهربازی استان کرمان در رفسنجان احداث می‌شود

قبرستان سینماها کجاست؟

تعداد جان‌باختگان معدن طبس به 30 نفر رسید/ پیام تسلیت رئیس جمهور/ 22 کارگر گرفتار در بلوک C +عکس و فیلم

خبر جدید از معدن طبس ؛ گیر افتادن 22 معدنچی در بلوک C

غلظت گاز بلوک C معدن زغال سنگ طبس بسیار بالا‌ست

امدادرسانی در حادثه معدن طبس به روایت تصویر

نخستین مرکز بیماری‌های خاص عنبرآباد کلنگ زنی شد

22 کارگر گرفتار در معدن طبس

زنگ مهر و مقاومت در مدارس کرمان نواخته شد

بافت تاریخی روستای گردشگری کندازی احیا می‌شود

22 کارگر هنوز در معدن طبس گرفتار‌ند

قول معاون وزیر آموزش وپرورش به دانش‌آموزان شاهد کرمان

ثنا، به سپاهان بازگشت

استاندار خراسان جنوبی: امدادرسانی در معدن طبس همچنان ادامه دارد

بافت تاریخی روستای گردشگری کندازی مرودشت احیا می‌شود

جزئیات انفجار معدن معدنجوی از زبان نماینده طبس

برخورد قضایی با خاطیان انفجار معدن ذغال‌سنگ طبس

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در محل حادثه معدن طبس حضور یافت

راز صبح با عطر مهر در کرمان رونمایی شد

22 کارگر همچنان گرفتارند/ اخرین خبر از وضعیت معدن زغال‌سنگ طبس

رونق‌بخشی به بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی شورای شهر تهران است

برداشت انار از انارستان‌های باغملک

رفسنجان صاحب بهترین شهربازی در استان می‌شود

فرزند شهید بناوند با فرمانده انتظامی کرمان به مدرسه رفت

هواشناسی برای کرمان باد و گردوخاک پیش‌بینی کرد

همایش بزرگ پیاده روی زنگی آباد کرمان برگزار شد