کرمان رصد

آخرين مطالب

استاندار کرمان از نیروهای امنیتی برای رفع تهدیدهای آیین‌ عزاداری در استان تقدیر کرد اجتماعي

  بزرگنمايي:

کرمان رصد - به گزارش ایرنا، محمد مهدی فداکار روز شنبه در نشست شورای اداری استان کرمان افزود: دستگاه های انتظامی و امنیتی کار بزرگی انجام دادند، اما چون مانند همیشه پشت صحنه هستند، کار آنها دیده نشد و شاید روزی واقعیت کار آنها گفته شود که پی به عظمت تلاش این افراد خواهیم برد، البته از دستگاه هایی مانند شهرداری، اورژانس و غیره و همچنین از مردم که محدودیت ها را تحمل و همکاری کردند، تشکر می کنیم.
استاندار کرمان خاطرنشان کرد: در شهر کرمان نزدیک به 200 نقطه عزاداری به صورت رسمی داریم و تامین امنیت برای تهدیدهایی که وجود داشت، کار بزرگی بود.
برگزاری اجلاسیه پیرغلامان حسینی (ع) افتخار بزرگی برای کرمان است
وی همچنین اظهار داشت: برگزاری اجلاسیه پیرغلامان حسینی (ع) افتخاری است تا نوکری، نوکران حضرت اباعبدالله حسین(ع) را انجام دهیم و فرصت خوبی فراهم شده تا در اجرای این برنامه کمک کنیم.
فداکار با اشاره به برگزاری اجلاس پیرغلامان حسینی در کرمان گفت: امسال کرمان میزبان این اجلاس است و چند ماهی درگیر کار هستیم و با توجه به اینکه بیش از 500 میهمان داخلی و خارجی در این برنامه حضور دارند، پشتیبانی از این اجلاس کار بزرگی است.
وی تصریح کرد: دستگاه های اداری استان کرمان همه برای برگزاری این اجلاسیه کمک می کنند و در بحث روضه های خانگی هر دستگاه باید مشارکت کنند و از اجرای پیرغلامان حسینی در روضه های خانگی حتما محتوای با کیفیت تولید کنند که قابلیت پخش داشته باشد.
استاندار کرمان خاطرنشان کرد: کرمان شهر سپهبد شهید سلیمانی است و توفیق میزبانی از پیرغلامان حسینی (ع) به نیابت از این شهید عزیز را داریم که همه باید مشارکت و همکاری داشته باشیم.
وی افزود: در طول برگزاری اجلاسه پیرغلامان حسینی (ع) از ظرفیت های تبلیغی و فرهنگی داخل شهر استفاده کنیم، حضور متکدیان و معتادان متجاهر نیز برای حفظ ظاهر شهر کنترل شود.
فداکار بیان کرد: فضای رسانه ای استان کرمان فضای اجلاس پیرغلامان حسینی (ع) باشد و مردم وارد این فضا شوند و با توجه به ماه محرم و آمادگی مردم، فضای ذهنی تقویت شود تا با اعلام برنامه ها، مردم از آنها استفاده کنند.
وی گفت: عده زیادی در طول اجلاس برای زیارت مرقد شهید سلیمانی به کرمان می آیند و اماکنی که منتسب به این شهید بزرگوار است معرفی شود و باید مراقبت کنیم که آداب میزبانی را به یژه از میهمانان خارجی به خوبی به جا بیاوریم.
وی ادامه داد: برخی از پیرغلامان و مداحان به شهرستان های استان کرمان سفر می کنند که فرمانداران باید از این برنامه ها مراقبت کامل کنند و ادارات فضا سازی اجلاسیه پیرغلامان حسینی (ع) را در دستور کار قرار دهند.
استاندار کرمان اظهار داشت: میهمانان اجلاسیه پیرغلامان حسینی روز سه شنبه 9 مرداد وارد کرمان می شوند و مراسم افتتاحیه عصر همان روز در محل گلزار شهدا برگزار خواهد شد و روز چهارشنبه در تالار فرهنگ و هنر برنامه شعر آیینی اجرا می شود.
وی تصریح کرد: برنامه روضه های خانگی، ویژه برنامه بانوان، اجرای برنامه در بیت الزهرا (س) شهید سلیمانی، بازدید از جاذبه ها و اماکن فرهنگی و تاریخی از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای این اجلاسیه است و در اختتامیه این اجلاسیه در 11 مرداد و در حسینیه ثارالله برگزار می شود.
فداکار با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: بحث انتخابات کار بسیار بزرگ و پر زحمتی بود و همه کمک و پشتیبانی کردند تا آبرویی برای نظام باشد و مشارکت بسیار خوبی شکل گرفت و از همه تشکر می کنیم.
فداکار با اشاره به گرمای بی سابقه هوا و افزایش مصرف برق خاطرنشان کرد: همه دستگاه ها باید مراعات کنند و در محل کار باید صرفه جویی کنیم و با توجه به اینکه مجموعه برق تحت فشار هستند با استفاده بهینه، حداکثر صرفه جویی انجام شود و در بحث مصرف آب نیز باید رعایت شود تا شرایط فعلی بگذرد.
وی اظهار داشت: تولید محتوا در رابطه با دفاع مقدس به وسیله نشر کتاب حمایت شود و از کتاب هایی که در این حوزه نوشته شده به میهمانان حتما هدیه داده شود.
حضور میهمانان 13 کشور در اجلاسه پیر غلامان حسینی (ع)
دبیر اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی (ع) بیان کرد: بیست و یکمین اجلاس با شعار کرمان حسین آباد ایران از نهم مرداد به مدت سه روز در استان کرمان برگزار می شود که میهمانانی از 13 کشور جهان در آن شرکت می کنند.
عرفان خداپرست افزود: برنامه های اجلاسیه پیرغلامان حسینی (ع) از شبکه های سراسری، استانی و برون مرزی به صورت زنده پوشش داده می شود و از ظرفیت های بومی عزاداری استان کرمان نیز استفاده می شود.
وی اظهار داشت: تقدیر از پیرغلامان برتر کشور و استانی و بین المللی، باطل کردن تمبر اجلاس، برگزاری روضه های خانگی، تقدیر از خانواده های شهدای تروریستی، نشست بانوان تاثیرگذار و غیره از برنامه های در نظر گرفته شده این اجلاسه است.
استان‌ها کرمان 0 نفر

کرمان رصد

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/641514/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

استقبال از سعید افروز در کرمان (+عکس)

جزییات تصادف اتوبوس کرمان-قم / همه مسافران سالم هستند

آیین استقبال از قهرمان پارالمپیک پاریس در کرمان + تصاویر

رانت مومنانه

پزشکیان خاتمی نیست

عصرایران نوشت: از بازرگان تا عشقی!

بزرگ‌ترین شگفتی سال خاورمیانه

ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه رشت - قزوین/ مسافران بازگشت را به فردا موکول کنند

سفت شدن گوشت در زودپز به دلیل 8 اشتباه آشپزی

قحطی بنزین در شهرهای شمالی

اعلام خط قرمز ایران

اولین اظهارنظر مدیرعامل تلگرام پس از آزادی

سد بلند بازدارندگی حزب‌الله لبنان

رقابت با همسایه طماع

استقبال از سعید افروز، قهرمان پارالمپیک پاریس در کرمان (+عکس)

درخت گردوی هزار ساله در آتش غفلت گردشگران سوخت

مشاهده 2 قلاده توله خرس سیاه بلوچی در قلعه گنج

رکوردزنی تهران در آمار شاغلان فقیر

تصورتان از تایلند چیست؟

نفی دوقطبی‌سازی

تنهاترین تولد در مریخ

بازگشت سعید افروز، قهرمان پارالمپیک پاریس به کرمان

بهره برداری یا آغاز ده‌ها طرح در شهرستان‌های زرند ، جیرفت وگُنبکی

آغازرویداد سرمایه گذاری خارجی درکرمان

آتش سوزی درخت گردو هزار ساله بافت مهار شد

بازار داغ خریدِ کالای ایرانی در کرمان

پیروزی مس رفسنجان برابر هوادار تهران

جاذبه‌های گردشگری محمد آباد ساقی در شهرستان انار

استقرار دبیرخانه شورای راهبردی پایگاه ملی بافت تاریخی در شهرداری کرمان

آتش‌سوزی درخت گردو هزار ساله بافت مهار شد

بررسی فلسطین در دیدگاه و اندیشه امام موسی صدر

مشاهده پرتوزایی اورانیوم در آزمایشگاه

پیشرفت 70 درصدی 4 کیلومتر نخست پروژه محور شهداد به نهبندان

14 استان کشور رکود‌دار نوسازی بافت‌های فرسوده شدند

14 استان کشور رکورد‌دار نوسازی بافت‌های فرسوده شدند

65 قطعه زمین به جوانان روستای برج اکرم فهرج واگذار شد

فیلم| استقبال کرمانی‌ها از مدال‌آوران و ورزشکاران پارالمپیک پاریس

شمال؛ مسافران گرفتار کمبود بنزین، ترافیک و اقلام اساسی

سیستم‌های نیروی محرکه ی بادبان خورشیدی

تمدید مهلت ارسال آثار به سوگواره هنر عاشورایی «بیرق»

شکست تیم ملی نوجوانان مقابل گل‌ گهر سیرجان

کشف 25 تُن گندم قاچاق در جیرفت

مشاهده دو قلاده توله خرس سیاه بلوچی در قلعه گنج

هم اشتراک بخرید، هم تبلیغ تماشا کنید

خنجر روس‌ها را کُند کنید

ساده ترین تصویر سازی کندی زمان

ثبت نام نمایندگان ایران در مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا 2024 نهایی شد

ثبت نام نهایی تیم‌های حاضر در والیبال باشگاه‌های آسیا

نحوه ارسال آثار به رویداد رسانه‌ای طنین در کرمان+ عکس

زنان گل‌گهر با مربی جدید آغاز کردند