کرمان رصد

آخرين مطالب

به این 5 دلیل پرسپولیس را قهرمان لیگ بدانید! ورزشي

به این 5 دلیل پرسپولیس را قهرمان لیگ بدانید!
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - یک قدم دیگر تا قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و سوم باقی‌مانده است و سرخپوشان پایتخت با پیروزی مقابل مس‌رفسنجان برای دومین فصل متوالی در هفته‌های پایانی با پیشی گرفتن از رقیب سنتی به عنوان قهرمانی خواهند رسید.
تک مسابقه فینال‌گونه لیگ برتر در حالی برگزار خواهد شد که پرسپولیس‌ها مقابل هوادارانشان و در حضور بازیکنانی به میدان خواهند رفت که قهرمان شدن را بلد هستند و در سال‌های اخیر بار‌ها این مسئله را ثابت کرده‌اند، در ادامه به بررسی عواملی خواهیم پرداخت که می‌گوید پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد!
1.
حضور هواداران و جو وحشتناک ورزشگاه آزادی هفته پایانی لیگ پرسپولیس در حضور هوادارانش برای کسب قهرمانی تلاش می‌کند و آنها بعد از گذراندن یک فصل طولانی با تمام قوا و به امید برگزاری جشن قهرمانی راهی ورزشگاه خواهند شد و شرایط جوی وحشتناکی را برای بازیکنان مس رفسنجان رقم خواهند زد.
هواداران پرسپولیس در بازی با استقلال خوزستان در 20 دقیقه پایانی جوی ایجاد کردند که پرسپولیس در آن جو خاص توانست 4 گل به ثمر برساند و کامبک رؤیایی مقابل استقلال خوزستان داشته باشد و آخرین بازی خانگی آنها یک الگو کامل بود که چه کار‌هایی از دست سکونشینان برمی‌آید!
2. خط حمله قدرتمند و تغییر روند مسابقه! مهاجمان پرسپولیس در بازی‌های اخیر ثابت کردند که قدرت خلق موقعیت‌های پرشمار روی دروازه رقبا را دارند و هر زمان که بازی گره بخورد با خلاقیت بالا و سطح فنی بالایی که دارند می‌توانند گره بازی را باز کنند، آنها از کوچکترین فضای ایجاد شده حداکثر استفاده را خواهند برد و این نکته‌ای امیدوارکننده برای سرخپوشان خواهد بود که حداقل یک گل را می‌توانند به ثمر برسانند و شرایط قهرمانی را فراهم کنند.
حتی اگر پرسپولیس در این دیدار از حریف خود عقب هم باشد، باز هم هیچ چیز برای آنها تمام نخواهد شد و مهاجمان پرسپولیس آمادگی گلزنی و فراهم کردن شرایط کامبک را خواهند داشت!
3. ذات قهرمان و روحیه برنده بودن! باشگاه پرسپولیس با قهرمانی‌های پرتعدادی که در سال‌های اخیر کسب کرده است به این خودباوری رسیده که قهرمان شدن در DNA باشگاه آنهاست و ناخودآگاه آنها برای کسب جام تلاش می‌کند و هیچگاه ناامید نمی‌شوند، آنها حتی در شرایطی که در رتبه‌ای غیر از صدر جدول هستند همچنان امیدوار به قهرمانی خواهند بود و این مسئله تاثیری است که قهرمانی‌های پرشمار روی بازیکنان این تیم گذاشته است و آنها را آماده فتح جام کرده است.
4. بازیکنانی که مسیر قهرمانی را بلد هستند! تقریبا 2/3 بازیکنان پرسپولیس همراه با این تیم قهرمان لیگ شده‌اند و در شرایط مشابه قرار داشته‌اند، آنها می‌دانند که برای قهرمان شدن چه اتفاقاتی باید رقم بخورد، چه نکاتی نیاز است رعایت شود و استرس‌های مشابه را تجربه کرده‌اند و با کوله‌باری از تجربه به میدان خواهند رفت.
این مسئله مهمی است که بازیکنان در آخرین گام برای قهرمانی استرس از دست دادن جام را نداشته باشند و حضور در شرایط مشابه در سال‌های گذشته اتفاقی است که در این مسابقه به بازیکنان پرسپولیس کمک می‌کند با ذهنیت برنده وارد میدان شوند، به عنوان مثال مهدی ترابی فصل گذشته با درخشش در هفته‌های پایانی پرسپولیس را در مسیر قهرمانی قرار داد، او در بازی با شمس آذر هم برای پرسپولیس گلزنی کرد و با کوهی از انگیزه در مقابل مس‌رفسنجان حضور پیدا خواهد کرد، چه اتفاقی می‌تواند مهدی ترابی را کنترل کند!
5. وضعیت عجیب خط دفاعی مس در آخرین مسابقه خط دفاعی مس رفسنجان در بازی با استقلال خوزستان عملکرد ضعیفی داشت و موقعیت‌های زیادی روی دروازه این تیم ایجاد شد، 3 گل دریافت کردند و اشتباهات فردی زیادی در قلب خط دفاعی این تیم رقم خورد.
با توجه به اینکه پرسپولیس خط حمله قدرتمندی دارد، اگر عملکرد دفاعی مس رفسنجان مشابه بازی با استقلال خوزستان باشد به شدت تنبیه خواهند شد و مهاجمان پرسپولیس بازیکنانی نیستند که از اشتباهات فردی بازیکنان مس استفاده نکنند، با توجه به قدرت هجومی پرسپولیس احتمال شکننده بودن خط دفاعی مس رفسنجان وجود دارد و این نکته‌ای مهم در دیدار روز شنبه خواهد بود.
پرسپولیسی‌ها بدون توجه به نتیجه بازی استقلال و پیکان، سرنوشت قهرمانی در دستان خودشان است و با ارائه یک بازی هجومی و پیروزی در این مسابقه می‌توانند قهرمانی را قطعی کنند و جشن بزرگی را به همراه هوادارانشان در ورزشگاه آزادی برگزار کنند.
منبع: خبر ورزشی
tags # پرسپولیس ، لیگ برتر فوتبال ایران سایر اخبار

کرمان رصد

(تصاویر) چرا خر خیلی راحت اهلی شد، اما «گورخر» هرگز اهلی نشد؟

کرمان رصد

حضرت عیسی مسیح به چه زبانی حرف می‌زد؟

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/629737/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

استقبال از سعید افروز در کرمان (+عکس)

جزییات تصادف اتوبوس کرمان-قم / همه مسافران سالم هستند

آیین استقبال از قهرمان پارالمپیک پاریس در کرمان + تصاویر

رانت مومنانه

پزشکیان خاتمی نیست

عصرایران نوشت: از بازرگان تا عشقی!

بزرگ‌ترین شگفتی سال خاورمیانه

ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه رشت - قزوین/ مسافران بازگشت را به فردا موکول کنند

سفت شدن گوشت در زودپز به دلیل 8 اشتباه آشپزی

قحطی بنزین در شهرهای شمالی

اعلام خط قرمز ایران

اولین اظهارنظر مدیرعامل تلگرام پس از آزادی

سد بلند بازدارندگی حزب‌الله لبنان

رقابت با همسایه طماع

استقبال از سعید افروز، قهرمان پارالمپیک پاریس در کرمان (+عکس)

درخت گردوی هزار ساله در آتش غفلت گردشگران سوخت

مشاهده 2 قلاده توله خرس سیاه بلوچی در قلعه گنج

رکوردزنی تهران در آمار شاغلان فقیر

تصورتان از تایلند چیست؟

نفی دوقطبی‌سازی

تنهاترین تولد در مریخ

بازگشت سعید افروز، قهرمان پارالمپیک پاریس به کرمان

بهره برداری یا آغاز ده‌ها طرح در شهرستان‌های زرند ، جیرفت وگُنبکی

آغازرویداد سرمایه گذاری خارجی درکرمان

آتش سوزی درخت گردو هزار ساله بافت مهار شد

بازار داغ خریدِ کالای ایرانی در کرمان

پیروزی مس رفسنجان برابر هوادار تهران

جاذبه‌های گردشگری محمد آباد ساقی در شهرستان انار

استقرار دبیرخانه شورای راهبردی پایگاه ملی بافت تاریخی در شهرداری کرمان

آتش‌سوزی درخت گردو هزار ساله بافت مهار شد

بررسی فلسطین در دیدگاه و اندیشه امام موسی صدر

مشاهده پرتوزایی اورانیوم در آزمایشگاه

پیشرفت 70 درصدی 4 کیلومتر نخست پروژه محور شهداد به نهبندان

14 استان کشور رکود‌دار نوسازی بافت‌های فرسوده شدند

14 استان کشور رکورد‌دار نوسازی بافت‌های فرسوده شدند

65 قطعه زمین به جوانان روستای برج اکرم فهرج واگذار شد

فیلم| استقبال کرمانی‌ها از مدال‌آوران و ورزشکاران پارالمپیک پاریس

شمال؛ مسافران گرفتار کمبود بنزین، ترافیک و اقلام اساسی

سیستم‌های نیروی محرکه ی بادبان خورشیدی

تمدید مهلت ارسال آثار به سوگواره هنر عاشورایی «بیرق»

شکست تیم ملی نوجوانان مقابل گل‌ گهر سیرجان

کشف 25 تُن گندم قاچاق در جیرفت

مشاهده دو قلاده توله خرس سیاه بلوچی در قلعه گنج

هم اشتراک بخرید، هم تبلیغ تماشا کنید

خنجر روس‌ها را کُند کنید

ساده ترین تصویر سازی کندی زمان

ثبت نام نمایندگان ایران در مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا 2024 نهایی شد

ثبت نام نهایی تیم‌های حاضر در والیبال باشگاه‌های آسیا

نحوه ارسال آثار به رویداد رسانه‌ای طنین در کرمان+ عکس

زنان گل‌گهر با مربی جدید آغاز کردند