کرمان رصد

آخرين مطالب

ابعاد بلوک هبلکس برای دیوارچینی اجتماعي

ابعاد بلوک هبلکس برای دیوارچینی
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - صفحه اقتصاد -
بلوک هبلکس در سال های اخیر به یکی از مصالح محبوب در پروژه های ساختمانی تبدیل شده است. استفاده از این بلوک به دلیل مزایایی همچون کاهش وزن سازه، عایق بندی مناسب حرارتی و صوتی و اجرای آسان، به طور چشمگیری افزایش یافته است. فرآیند دیوارچینی با بلوک هبلکس بسیار ساده است، اما نیاز به رعایت نکاتی دارد که در صورت نادیده گرفتن آن ها، عملکرد و دوام دیوار به خطر می افتد.
یکی از این نکات مهم انتخاب ابعاد مناسب بلوک هبلکس برای دیوارچینی است.
شرکت عمران مدرن به عنوان یکی از پیشروان ارائه دهنده انواع تجهیزات و مصالح ساختمانی، برندها و ابعاد مختلف بلوک هبلکس را با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه عرضه می کند. مشتریان می توانند برای خرید و استعلام دقیق قیمت بلوک هبلکس با شماره 02162999675 تماس گرفته و یا به لینک زیر مراجعه نمایند.
https://omranmodern.com/materials/بلوک-هبلکس
با رعایت اصول اجرای صحیح و استفاده از مصالح استاندارد، دیوارچینی با بلوک هبلکس نه تنها به کاهش وزن سازه و صرفه جویی در هزینه ها کمک می کند بلکه عمر طولانی تری به ساختمان ها می بخشد.

کرمان رصد

قیمت بلوک هبلکس برای دیوارچینی قیمت بلوک هبلکس در نیمه دوم سال 1403 بسته به عوامل مختلفی از جمله ابعاد بلوک هبلکس برای دیوارچینی، نحوه بارگیری و شرایط بازار متغیر است. قیمت هر متر مکعب بلوک هبلکس برای دیوارچینی ساختمان در سال 1403 بین 950,000 تومان تا 1,700,000 تومان نوسان دارد. این تفاوت قیمت می تواند به عواملی همچون کیفیت تولید، ابعاد بلوک و نوع بسته بندی مرتبط باشد.
همچنین، قیمت هر بلوک به صورت دانه ای در بازار بین 10,000 تا 50,000 تومان متغیر است. این تفاوت به کیفیت و ابعاد هبلکس بستگی دارد. هنگام خرید بلوک هبلکس باید به تمامی این عوامل توجه کرد تا علاوه بر انتخاب محصول مناسب، هزینه ها بهینه شود.
برای خرید بلوک هبلکس به لینک زیر مراجعه کنید:
https://omranmodern.com/materials/بلوک-هبلکس
کدام بلوک هبلکس برای دیوارچینی مناسب است؟ ابعاد بلوک هبلکس برای دیوارچینی، با توجه به نیاز پروژه و نوع ساخت و ساز متفاوت است. این بلوک ها معمولاً در اندازه های استانداردی تولید می شوند که مناسب دیوارهای داخلی و خارجی هستند. طول این بلوک ها معمولاً 60 سانتی متر بوده در حالی که عرض آن ها بسته به نیاز پروژه می تواند از 8 تا 30 سانتی متر متغیر باشد. از نظر ارتفاع، بلوک های هبلکس معمولاً 25 سانتی متر ارتفاع دارند. انتخاب ضخامت بلوک ها به نوع دیوار و نیاز به عایق بندی حرارتی و صوتی بستگی دارد و می تواند در بهبود کارایی سازه نقش مهمی ایفا کند.
مناسب ترین ابعاد بلوک هبلکس برای تیغه چینی های داخلی، ضخامت های 10 و 12 سانت بوده و برای دیوارهای پیرامونی از ابعاد هبلکس بزرگتر استفاده می شود.

کرمان رصد

رایج ترین ابعاد بلوک هبلکس بلوک هبلکس در ابعاد مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. ابعاد این بلوک ها معمولا در برندهای مختلف تفاوت چشمگیری ندارند. به طور کلی رایج ترین ابعاد بلوک هبلکس به شرح زیر است:
60*25*8 60*25*10 60*25*12 60*25*15 60*25*20 برخی از برندهای تولیدکننده هبلکس نظیر رضوی ممکن است بلوک های هبلکس را در ارتفاع بیشتر یعنی 30 سانتی متر هم تولید کنند. به طور کلی بلوک های 10*25*60 و 15*25*60 سانتی متر رایج ترین ابعاد بلوک هبلکس هستند.
نحوه چیدمان بلوک هبلکس در دیوارچینی ساختمان برای دستیابی به نتایج مطلوب و ساخت دیوارهای پایدار و مقاوم با بلوک هبلکس، رعایت چند نکته مهم الزامی و ضروری است.
در گام اول، سطح زیرین دیوار باید کاملاً صاف و تراز باشد تا چیدمان بلوک ها به درستی انجام گیرد. اتصال بلوک ها معمولاً با استفاده از ملات مخصوص یا مواد شیمیایی انجام می شود که ضخامت آن باید بین 3 تا 4 میلی متر باشد. همچنین امکان استفاده از ملات سیمانی با نسبت 1 به 6 وجود دارد که باید با دقت به کار گرفته شود.
پیش از آغاز دیوارچینی با بلوک هبلکس ، باید آنها را زنجاب کرد. برای این منظور، هر بلوک را به سرعت در آب فرو برده و خارج کنید یا سطح آن را با آب مرطوب کنید. این کار به چسبندگی بهتر بلوک ها کمک می کند. در مرحله دیوارچینی، برای هر بلوک از ملات سیمانی معمولی با ضخامت 10 تا 12 میلی متر یا ملات درزبندی با ضخامت 3 تا 4 میلی متر استفاده می شود.
یکی از نکات کلیدی در فرآیند دیوارچینی با بلوک هبلکس، مقاوم سازی دیوارهاست. این امر باید به طور کامل در نظر گرفته شود تا دیوارها استحکام لازم را داشته باشند. همچنین، عمل آوری ملات سیمانی برای اطمینان از مقاومت نهایی ضروری است اما اگر از ملات های آماده استفاده شود، نیازی به عمل آوری نیست.
با رعایت این دستورالعمل ها، دیوارچینی با بلوک هبلکس علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه، باعث افزایش عمر مفید سازه و بهبود عملکرد حرارتی و صوتی آن خواهد شد.

کرمان رصد

معیارهای ایمنی دیوار چینی با بلوک هبلکس در دیوارچینی با بلوک هبلکس، معیارهای ایمنی و استحکام دیوارها باید به دقت رعایت شوند تا سازه در برابر نیروهای جانبی و لرزه ای مقاومت کافی را داشته باشد. به عبارت دیگر تیغه های هبلکس باید توانایی تحمل نیروهای برون صفحه ای را داشته باشند. طبق دستورالعمل های ایمنی، حداکثر تغییر مکان مجاز برای دیوارهایی که از سازه جدا نشده اند 0/01 تغییر مکان نسبی است. در صورتی که دیوار از قاب سازه جدا شود نیازی به کنترل این معیار تغییر شکلی نیست.
برای جداسازی دیوار از ستون ها، فاصله ای معادل 0/01 ارتفاع آزاد دیوار یا حداکثر دریفت طبقه طبق تحلیل سازه و استاندارد 2800 در نظر گرفته می شود. این معیارها برای حفظ ایمنی و جلوگیری از خسارات احتمالی در برابر فشارها و حرکت های سازه ای ضروری هستند.
شرکت عمران مدرن علاوه بر ارائه مشاوره تخصصی، امکان خرید و استعلام قیمت بلوک هبلکس با شرایط مختلف را فراهم کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02162999675 تماس بگیرید یا به وب‌سایت omranmodern.com مراجعه کنید.
مزایای استفاده از ابعاد مختلف بلوک هبلکس در دیوارچینی استفاده از بلوک هبلکس در دیوارچینی ساختمان ها به دلیل ویژگی های منحصر به فرد این محصول، مزایای متعددی دارد که در بهبود عملکرد سازه و کاهش هزینه های ساخت وساز تأثیرگذار است. از جمله مزایای استفاده از بلوک هبلکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:
کاهش وزن سازه عایق حرارتی و صوتی سرعت و سهولت اجرا مقاومت بالا در برابر آتش دوستدار محیط زیست کاهش مصرف ملات تنوع ابعاد هبلکس به طور کلی، بلوک هبلکس انتخابی ایده آل برای ساخت و سازهای مدرن و پایدار است که علاوه بر بهبود کیفیت ساختمان، در کاهش هزینه ها و بهبود کارایی سازه نقش مهمی دارد.
آیا این خبر مفید بود؟ نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف
کپی لینک کوتاه کپی شد ارسال به دیگران : ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید : دیوارچینی نظر شما نام ایمیل نظر خود را بنویسید: ارسال نظر اخبار ویژه circle FATF هم مشکل اقتصاد ایران را حل نمی‌کند circle بلاتکلیفی حقوق بازنشستگان؛ دولت توپ را به زمین مجلس انداخت circle پرداخت علی الحساب همسان سازی حقوق بازنشستگان غیرقانونی را متوقف کنید! circle سامانه قانونیار به عدم تصویب قوانین تکراری کمک می‌کند

کرمان رصد

کرمان رصد

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها اخبار از پلیکان تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد آخرین اخبار circle ابعاد بلوک هبلکس برای دیوارچینی circle معما، کد ویدئو و کارت امروز بازی ماسک امپایر چهارشنبه 18 مهر 1403 circle کد ویدئو بازی تپ سواپ امروز پنجشنبه 19 مهر 1403 circle نفت خام و طلا در سراشیبی سقوط قیمت circle آمار مسافرین فرودگاه امام منتشر شد/فرودگاه باز است؟ circle متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در دولت تصویب شد circle قیمت دلار در بازارهای مختلف - چهارشنبه 18 مهر 1403 circle قیمت طلای جهانی در روز چهارشنبه 18 مهر 1403 / کاهش قیمت تا جمعه circle قیمت دلار در صرافی ملی امروز چهارشنبه 18 مهر 1403 circle کارگران در انتظار تصمیم مدیران برای افزایش حقوق

کرمان رصد

FATF هم مشکل اقتصاد ایران را حل نمی‌کند

کرمان رصد

پرداخت علی الحساب همسان سازی حقوق بازنشستگان غیرقانونی را متوقف کنید! آخرین اخبار ابعاد بلوک هبلکس برای دیوارچینی معما، کد ویدئو و کارت امروز بازی ماسک امپایر چهارشنبه 18 مهر 1403 کد ویدئو بازی تپ سواپ امروز پنجشنبه 19 مهر 1403 نفت خام و طلا در سراشیبی سقوط قیمت آمار مسافرین فرودگاه امام منتشر شد/فرودگاه باز است؟ پربازدیدها

کرمان رصد

پیش بینی وضعیت آب و هوا البرز فردا چهارشنبه 18 مهر ماه 1403 | هواشناسی البرز فردا | البرزنشینان بخوانند

کرمان رصد

کرمان رصد

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/662505/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دخالت نابجا در تعیین استانداران

این روزهای جامعه؛ بازگشت مردم از حاشیه به متن

استراتژی حلقه آتش

طلسم افزایش نماینده باطل می‌شود؟

شکست تل‌آویو در جنگ نرم

مناظره‌های خارجی درباره غزه؛ همه هستند جز ایرانی‌ها

تونس نتونست!

هیئت های اندیشه ورز در بسیج شهرداری تهران تشکیل می شود

استانداران در توسعه استان‌ها ملاحظات زیست‌محیطی را لحاظ کنند

وضعیت اضطراری اجرای همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته و بازنشستگان کشوری در مهر ماه 1403

ثبت نام وام یارانه بگیران www.refahi.ir | شرایط ثبت نام وام با کارت یارانه 1403+ مبلغ 500/000 تومان به یارانه نقدی این خانوارها اضافه شد

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور 1403 مشخص شد

سردار قاآنی در روزهای آینده نشان فتح می‌ گیرد

تا به ایمیل چهارم نرسیدم نفهمیدم برنده نوبل شده‌ام!

چه تعداد از ما به 100 سالگی می رسیم؟

خورشیدگرفتگی «حلقه آتش»

«هرا» در جست‌وجوی راه نجات کره زمین

غافلگیری خاتون بم در لحظات پایانی/ تساوی برای زنده ماندن امید‌ها

بازگشایی گذر محله می‌نابی تهران پس از ١5 سال

رفع تصرف از 80 هکتار اراضی ملی در عنبرآباد

جزئیات مستدل از زلزله‌ای که ادعا شده بود آزمایش هسته‌ای است/ زمین‌لرزه 4.5 ریشتری در عمق 10 متری در سمنان

قیمت محصولات کرمان موتور امروز 18 مهر1403/ سقوط آزاد 5 محصول کرمان موتور + جدول

ویدیو| گل زهرا قنبری بازیکن خاتون بم به کایا فیلیپین

خیرین مدرسه ساز در توسعه عدالت آموزشی نقش وِیژه ای دارند

رتبه نخست استان کرمان در زمینه نشاندانش نمامحصولات دانش‌بنیان

فرماندار زرند با خانواده شهیدان دیدار کرد

احداث پزشکی قانونی و زندان در عنبرآباد ضرورت دارد

طرز تهیه زیتون پرورده به روش اصیل گیلانی / خوشمزه ترین نوعش رو خودت درست کن

قیمت محصولات کرمان موتور امروز چهارشنبه 18 مهر1403+ جدول

دومین رویداد ملی فناورانه کشاورزی جنوب کرمان برگزار شد

کارشناسان هلال احمر کرمان اقدامات پیش بیمارستانی را آموزش دیدند

قاتل فراری پنج روز پس از قتل در شهرستان رودبارجنوب دستگیر شد

قاتل فراری در رودبارجنوب دستگیر شد

محمدرضا گلزار خراب کرده اما خب برای یک بار هم که شده بیایید ...

اعلام محل برگزاری دو دیدار لیگ یک

اجرای طرح کلید به کلید معضل سکونتگاه‌های غیر رسمی را رفع می‌کند

مراسم واقعه 24 مهر و یادواره شهیدان باقدرت و یزدانشناس در کرمان برگزار می‌‍شود

مدل‌های جذاب شومیز مخمل کبریتی | پاییز 1403 گرم و جذاب بپوش

یک استقلالی یاد استراماچونی را زنده کرد

محمدرضا گلزار خراب کرد/ همکاری عجیب مهراد جم و محمدرضا گلزار

طرز تهیه موچی ژاپنی | راز پف کردن موچی

سس انار؛ یک سس شمالی ترش و خوشمزه برای کنار مرغ و ماهی

ترش و شیرین انار در سفره‌های گیلان

گلایه مندی اهالی روستای اکبر اباد دیوان بیگی سیرجان

تغییر کاربری بناهای تاریخی باید براساس مقتضیات زمان و مکان صورت گیرد

تعریف و تمجید رسانه دولتی از محمدرضا گلزار! | رصد روز

اعلام محل برگزاری دو دیدار از لیگ یک فوتبال

بازگشایی گذر محله می‌نابی تهران

لیگ برتر والیبال| آغاز هفته دوم با پیروزی چادرملو

2 میلیارد ریال به خانواده‌های زندانیان زرند اهدا شد