کرمان رصد

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/621999/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اکونومیست: ترامپ چه معامله‌ای با تهران می‌خواهد؟

سرمقاله آرمان ملی/ رویارویی تهران و اروپا

بهسازی و تجهیز پارکینگ طبقاتی اندیشه آغاز شد

چرا نباید به هوش مصنوعی اعتماد کنیم؟

برگزاری همایش مدیران بیمه دی در تهران

رامین رضاییان به بازی استقلال پاختاکور ازبکستان می رسد؟

24 میلیون ایرانی زیر سقف‌های خطرناک

توقیف خودروی قاچاق 150 میلیارد ریالی در گیلان

برگزاری نشست مشترک شهرداری‌های تهران و کرمان برای برگزاری سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

فاز دوم بیمارستان ١5٠ تختخوابی شهربابک آغاز شد

برگزاری کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان در کرمان

در سفر استاندار ‌کرمان به شهربابک چه گذشت؟

علی مطهری: روس‌ها ایران را سپر خود در برابر آمریکا کرده‌اند

ساماندهی 12 گذر تشرف به حرم امام رضا (ع) آغاز شد

نشست شهردار تهران و کرمان پیرامون سالگرد حاج قاسم سلیمانی

انفجار کپسول هلیومی قربانی گرفت

فروش اقساطی 3 خودروی کرمان موتور آغاز شد

زاکانی: با همه توان به برگزاری مراسم سالگرد شهید سلیمانی کمک می‌کنیم

سرمقاله روزنامه جوان/ انتقال پایتخت؟ شوخی می‌کنید؟!

مدت زمان حافظه گربه چقدر است؟

یک ربات کوچک، 12 ربات بزرگ را گروگان گرفت!

بهترین خبر ممکن برای استقلال و موسیمانه پیش از بازی با پاختاکور

برگزاری یادواره اسوه‌های ایثار و شهادت در راور

ما خیلی نباید به روسیه تکیه کنیم؛ اینها چندان صداقت ندارند!

خیانت روس‌ها به ایران؛ مسکو کنار اسرائیل قرار می‌گیرد

روس‌ها در نهایت کنار اسراییل خواهند بود

در ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها شاهد یک اربعین دیگر در کرمان هستیم

فارس رتبه نخست تولید و سطح زیر کشت انار را دارد

تصاویر/نشست مشترک شهرداری‌های تهران و کرمان، با موضوع برگزاری پنجمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها

ارتقا ایمنی محور بندرعباس به سیرجان با ترانشه حاجی آباد/ پیش‌بینی اتمام پروژه تا پایان سال

تصادف با شتر مرگبار شد

ممنوعیت هرگونه ساخت‌وساز تا 100 متری حریم راه‌ها

سرمقاله دنیای اقتصاد/ تحمیل ریسک سیستماتیک به بانک‌ها

رباتی که نظافت را برعهده می‌گیرد

مراسم سالگرد شهید سلیمانی تولید قدرت فرهنگی در جهان است

کرمان برای میزبانی از زائران شهید سلیمانی آماده می‌شود

بهترین خبر برای استقلال و رامین رضاییان قبل از دیدار با پاختاکور

شرکت ملی مس هم‌اکنون 6.9 میلیارد دلار پروژه در حال احداث دارد/ساخت داخل در «ملی مس» دیگر یک شعار نیست

عرضه سنگ‌آهن دانه‌بندی شرکت ماهان سیرجان در بورس کالا

آیا سرطان قلب ممکن است؟ شناخت بیشتر درباره این بیماری نادر

شاهراه نفتی در گذرگاه راهبردی

علی مطهری: روس‌ها ایران را سپر خودشان می‌کنند

ستاره استقلال به بازی پاختاکور رسید

کبیری مدیرعامل کیش: رقبای کیش در ایران نیستند باید نگاهمان بین‌المللی شود

تصادف سواری با شتر در قلعه‌گنج یک کشته و 5 مصدوم بر جا گذاشت

پیش‌بینی بارش پراکنده در کرمان

فنی یا سیاسی‌؟

سرمقاله هم میهن/ سرحد عدم

اثر مشابه «بربرین» استخراج شده از زرشک با قرص متفورمین

بارش باران و تندبادهای لحظه‌ای در راه کرمان