کرمان رصد
سه شنبه های تکریم و پاسخگویی مدیر کل بنیاد مازندران به جامعه ایثارگری/ صداقت و شفاف سازی اولویت ارائه خدمت به ایثارگران
چهارشنبه 10 ارديبهشت 1404 - 08:02:29
کرمان رصد - مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران گفت: صداقت همراه با شفافیت و تکریم ملاک کار ما در پاسخگویی است و این چیزی است که برای جامعه هدف ما رضایتمندی ایجاد میکند.

به گزارش ایثار، به منظور ارائه خدمت مطلوب و شایسته به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و بررسی شیوه های خدمات رسانی به این عزیزان، ملاقات عمومی سعید کهن ‌سال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران سه شنبه نهم اردیبهشت ماه با جامعه ایثارگری در شهرستان میاندورود برگزارشد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در حاشیه برگزاری ملاقات عمومی طی گفت و گویی، اظهار کرد: یکی از اهداف که ملاقات عمومی در شهرستانها برگزار می‌ شود از نزدیک با خانواده های معزز شهدا و ایثارگران گفتگوی دو طرفه و متقابل داشته باشیم و مشکلاتشان را در شهرستان برطرف کنیم، همچنین در رابطه با درخواست هایی که این عزیزان در حوزه اشتغال، مسکن ... دغدغه دارند و مربوط به ادارات شهرستانی است بر اساس قوانین بلافاصله مورد پیگیری قرار می گیرد.
سعید کهن‌ سال اذعان داشت: نگاه ما این است برای حل مشکل جامعه ایثارگری موضوعات را با مطالبه گری دنبال کنیم، هر چقدر پیگیری های خودمان را در حوزه خدمت رسانی بیشتر کنیم دغدغه مندی این قشر معزز به حداقل می رسد و این عاملی است که موجب می‌شود تا ایثارگر احساس آرامش کند، صداقت همراه با شفافیت ملاک کار ما در پاسخگویی است و این چیزی است که برای جامعه هدف ما رضایتمندی ایجاد میکند.
گفتنی است ملاقات عمومی همزمان با 22 شهرستان با حضور خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران برگزار شد.
انتهای پیام/

http://www.kerman-online.ir/fa/News/719574/سه-شنبه-های-تکریم-و-پاسخگویی-مدیر-کل-بنیاد-مازندران-به-جامعه-ایثارگری--صداقت-و-شفاف-سازی-اولویت-ارائه-خدمت-به-ایثارگران
بستن   چاپ