مدیریت شهری کرمان در مسیر شفافیت در ارائه خدمات الکترونیکی است
يکشنبه 27 آبان 1403 - 18:27:00
|
|
کرمان رصد - شهردار کرمان گفت: شهرداری کرمان در مسیر شفافیت و تسهیل گری در ارایه خدمات الکترونیکی به مردم و بهبود فرآیندهای اداری گام بر میدارد. به گزارش گروه استانهای خبرگزاری دانشجو، محسن تویسرکانی شهردار کرمان در آیین رونمایی از فاز اول داشبوردهای مدیریتی برخط شهرداری کرمان که در سالن مفاخر شهرداری کرمان برگزار شد گفت: رسالت اصلی ما ارتقای زندگی مردم با هوشمند سازی خدمات شهری است. او با بیان اینکه مقاومتهایی هم در این حوزه است، اما باید در نظر داشت:خدمات سنتی دیگر جزو خدمات نیست و انجام خدمات نوین، تسهیل کردن روند زندگی شهری مردم در جهت خدمت رسانی مطلوبتر و بهتر است. وی تاکید کرد: این تحول باید با سرعت تمام پیش برود تا در یک سال آینده شاهد صدور پروانه ساختمانی به صورت غیر حضوری در کرمان باشیم. شهردار کرمان با اشاره به اهمیت استفاده از فنآوریهای نوین برای تسهیل امور، بیان داشت: باید دید بیشترین خواسته مردم و چالشهای موجود کجاست تا آنها را رفع کنیم و کام مردم با ارائه خدمات مطلوب الکترونیکی شیرین شود. وی مهمترین دلیل این اقدام را شفافیت و نظارت برشمرد و گفت: با الکترونیکی شدن امور. امضاهای طلایی حذف و قدرت مانور برای سواستفادههای احتمالی در شهرداری کم میشود و مانع ایجاد میگردد. شایان ذکر است، مرحله اول داشبوردهای مدیریتی برخط (آنلاین) شهرداری کرمان به منظور یکپارچه سازی دادههای موجود در سازمانهای تابعه شهرداری و ارائه آنها به مدیران برای تصمیم گیری، اجرایی شد. لازم به توضیح است، داشبورد مدیریتی یک ابزار مدیریت اطلاعات است که اطلاعات مهم و شاخصهای کلیدی عملکرد را برای مدیران نمایش میدهد تا بتوانند تصمیمات مبتنی بر داده بگیرند. این سامانه الکترونیکی نوعی رابط کاربری و ابزار تجسمی است که از وضعیت جاری و روندهای گذشته عملکرد، نمایش گرافیکی ارائه میدهد.
http://www.kerman-online.ir/fa/News/674656/مدیریت-شهری-کرمان-در-مسیر-شفافیت-در-ارائه-خدمات-الکترونیکی-است
|