کرمان رصد
پاسخگویی به 212 هزار تماس مردمی سامانه 141 کرمان
سه شنبه 15 آبان 1403 - 12:03:26
کرمان رصد - علی عبداللهی با بیان اینکه طی 6 ماهه نخست امسال، 212 هزار با سامانه 141 مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان برقرار شده است، گفت: بخش عمده تماس‌های ثبت شده با موضوعاتی نظیر: حریم راه و مشکلات رویه آسفالت، رفع عیب تابلو‌ها و علائم، رفع چاله‌های مخاطره آمیز در جاده‌ها و آشکارسازی موقعیت غیرمنتظره، تخلیه نخاله‌های ساختمانی در حاشیه راه‌ها و .
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
.. مرتبط بوده است. 
وی افزود: در حوزه حمل و نقل نیز شکایت متعددی ثبت شده است که در این رابطه می‌توان به پرداخت نکردن کرایه بار با کمک شرکت‌های باربری، صادر نکردن بلیت در مبدا سفر، تخلفات رانندگی از سوی رانندگان بخش مسافر، خستگی و خواب آلودگی راننده در طول سفر، برخورد نامناسب با مسافران، مسافرگیری غیرمجاز در حین سفر و عمده تماس‌ها در حوزه حمل ونقل مربوط به تاخیر ناوگان در آغاز سفر اشاره کرد.
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان کرمان با بیان اینکه کارشناسان حوزه‌های راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کار پاسخگویی به تماس‌های 141 را با جدیت پیگیری می کنند، گفت: 141 آسان‌ترین پل ارتباطی ما با مردم است.

http://www.kerman-online.ir/fa/News/668190/پاسخگویی-به-212-هزار-تماس-مردمی-سامانه-141-کرمان
بستن   چاپ