کرمان رصد

آخرين مطالب

آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی اجتماعي

آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - به گزارش روابط عمومی کرمان موتور، شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، دوشنبه، 15 بهمن 1403 در راستای افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان کرمان موتور و افزایش سطح رضایت‌مندی خریداران، سومین همایش آموزشی امدادگران را برگزار کرد.
 این همایش با حضور جمعی از مدیران ارشد کرمان موتور، امدادگران شرکت و آقای پدرام فخیمی، مدیر مهندسی بازرسی خدمات ISQI در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.
 کرمان موتور با آگاهی از اهمیت خدمات پس از فروش در حوزه خودروهای شخصی و البته کار و تجاری، گام مهمی را در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات و همچنین، انتقال تجربه پیشکسوتان این حوزه برداشت.
تقدیر از امدادگران برتر کرمان موتور
 سید حسین میری، مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، عضو هیئت مدیره کرمان موتور و صنایع خودروسازی کرمان به همراه بهزاد نجفی، مدیر امداد خودرو از برنامه‌های ویژه این شرکت برای ارائه خدمات پس از فروش و امدادی در تعطیلات عید نوروز خبر دادند. سید حسین میری در این مراسم با اشاره به اینکه امروزه تکنولوژی به کمک امدادگران آمده و با توجه به اینکه خودروها، دیگر از فاز تمام مکانیکی خارج شده‌اند و تعویض قطعات و عیب‌یابی آن‌ها بسیار ساده‌تر از خودروهای قدیمی‌تر شده است گفت: هدف‌گذاری شده تا از هوش مصنوعی در امدادرسانی استفاده شود و از این طریق بتوان زمان امداد را کاهش داد.

کرمان رصد

در ادامه این مراسم پدرام فخیمی، مدیر مهندسی بازرسی خدمات ISQI با بیان اینکه امدادرسانی، ویترین خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروساز است، اظهارکرد: متأسفانه امروزه بسیاری از شرکت‌های خدمات امدادی، الزامات استاندارد را ندارند؛ اما شرکت امداد و خدمات تجارت بم خودرو، الزامات سبد خدمات‌رسانی سیار و قابلیت سامانه‌های ارتباطی را دارد که از نظر سازمان بازرسی کیفی، استانداردهای لازم را پاس می‌کند. 
وی افزود: نیازهای آموزشی هم بخش مهمی از چرخه ارائه خدمات محسوب می‌شود و برگزاری چنین همایش‌هایی نشان از توجه ویژه شرکت خدمات تجارت بم خودرو به این موضوع است. باید توجه داشت که لحظات تماس مشتری با امدادگر، جزو حساس‌ترین زمان‌های خدمت‌رسانی به شمار می‌رود و امدادگرها باید به این موضوع توجه داشته باشند.
فخیمی در انتها نیز گفت: هر سرویسی که در سطح شبکه نمایندگان مجاز یا شبکه امدادهای رسمی شرکت‌ها انجام می‌شود، باید حداقل دو ماه یا 3000 کیلومتر گارانتی داشته باشد. ارائه توضیحات کافی از سوی امدادگر، یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان، هنگام نیاز به امداد است و در واقع، مشتریان در آن لحظه، تمام ماهیت شرکت خودروساز را در وجود امدادگر مشاهده می‌کنند. بنابراین ضروری است که امدادگر چه رفتاری با مشتریان دارد و چگونه به سوال آن‌ها پاسخ می‌دهد.
بهزاد نجفی، مدیر امداد خودرو نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تعداد کل پایگاه‌های امدادی سال جاری نسبت به سال گذشته، 14 درصد رشد دارد که پراکندگی مراکز امدادی و گستره خدمات شرکت را افزایش داده است افزود: در حال حاضر در 11 شهر کشور، خدمات سرویس در محل کرمان موتور راه‌اندازی شده و تعداد پذیرش سرویس در محل نسبت به سال گذشته 63 درصد افزایش داشته است.
برگزاری کارگاه مشتری‌مداری و تدریس مهارت‌های خدمات پس از فروش
یکی دیگر‌ از بخش‌های مراسم روز گذشته برگزاری کارگاه مشتری‌مداری و تدریس مهارت‌های خدمات پس از فروش بود. 
در بخش اول این کارگاه برنامه کلاس‌های مهارت رفتاری و مشتری‌مداری توسط گودرزی، مدرس خدمات پس از فروش انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو برای امدادگران شرکت کرمان موتور برگزار شد.
در بخش دوم نیز کارگاه آموزشی دوم برای امدادگران به تدریس آقای اسماعیلی مدرس خدمات پس از فروش انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو میزبان امداد گران کرمان موتور بود.
در پایان این ‌مراسم از امدادگران برتر شرکت کرمان موتور، تجلیل و قدردانی شد.

کرمان رصد

کرمان رصد

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/699008/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آواز نوروزی استاد شجریان/ «ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی»

تاثیر کیفیت خواب بر شکل‌گیری توهم توطئه

26 اسفند؛ آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بوکس

حریفان نمایندگان کاراته ایران در لیگ جهانی چین مشخص شدند

امضای تفاهم نامه مشترک برای مهارت آموزی و اشتغالزایی در صنایع پایین دستی مس

امضای تفاهم‌نامه مهارت آموزی و اشتغالزایی در صنایع پایین دستی مس کرمان

خلیفه‌اصل: کاملا آماده بازی با مس رفسنجان هستیم

نامه استاندار کرمان به رئیس‌جمهور درباره صندوق بازنشستگی مس

موسیقی فیلم سینمایی «چشمه» ساخته کلینت منسل

توپ در زمین مسکو

درس‌‏هایی از دیپلماسی فنلاندی برای ایران

رونمایی شرکت Unitree از ربات کونگ فو کار G1

آغاز رقابت 20 تیم کشتی ساحلی ایران در بندر چابهار

بیانیه فدراسیون کوه‌نوردی درباره اظهارات برادر الناز رکابی

حضور میلاد تقوی و رسول خطیبی در فینال دوم لیگ برتر والیبال بانوان

سایپا قهرمان لیگ برتر زنان والیبال شد

صندلی طبقه دوم آزادی هم کنده شد!

تصنیف زیبای «بهار» با شعری از هوشنگ ابتهاج

مذاکره با آمریکا؛ تکیه بر باد

فاتحانِ ناگهانی 1403

افزایش طلاق خاکستری در ایران؛ زنگ خطر

ردیابی جهش نرخ ارز در نیمه دوم سال

معاویه آل‌سعود

ربات‌ها 24 ساعته بدون نیروی انسانی مشغول کارند؛ عصر «کارخانه‌های تاریک» در چین

ماجرای گرمایش 10 درجه‌ای که زمین را متحول کرد!

پیاتزا تصمیمش را در مورد تیم ملی ایران تغییر داد!

نی انبان نوازی «محسن شریفیان» در شهر بارسلونِ اسپانیا

دیپلماسی روی دور تند

رئیس جمهور: شکایت نمی‌کنم و کسی حق شکایت از طرف من را ندارد

تحریف سخن رهبری برای تضعیف رئیس‏‌جمهور

پاس گل رفیق‌دوست

توافق تاریخی در شام!

سرطان پانکراس در موش‌ها با کمک فناوری‌نانو بهبود امیدوارکننده‌ای یافت

عکس | حضور محمدرضا گلزار و بچه‌های اوتیسم در پدل

آئین غبارروبی از گلزار شهدای خرم آباد+ عکس

بازدید تیم های مشترک بازرسی از عمده فروشان مواد خوراکی و پروتئینی در کیش

مطهری: داوران زنگ می‌زنند عذرخواهی می‌کنند!

مازیار: پرسپولیس روز سختی خواهد داشت

تصنیف «نغمه نوروزی» از مرحوم غلامحسین بنان

دیپلمات پیشین: سیاست همسایگی بابت تحریم‌ها شکست خورده است

غلط نامه‌رسانی با قَرقاش!

ارتباط با اروپا و آژانس اولویت سیاست خارجی در 1404

ترامپ میخواهد صدر اخبار باشد

مذاکره یا بازی سلطه؟

استفاده از فناوری یادگیری ماشین در تحلیل سیلاب‌ها

کیفرخواست باند 38 نفره سرقت‌ مسلحانه در جیرفت صادر شد

صدور کیفرخواست باند 38 نفره سرقت مسلحانه

آهنگ علیرضا طلیسچی به نام «نه نمیارم»

امارات در نقش میانجی جدید؟

ترمیم آسیب‌های زانو با غضروف بینی