کرمان رصد

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/621999/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نماهنگ «عید آمد و عید آمد، وآن بخت سعید آمد» ویژه عید فطر

تراژدی غم‌انگیز در جاده کرمان | هشت زن در حادثه واژگونی اتوبوس جان باختند

9 بلوک تجاری و مسکونی امامزاده ابراهیم طعمه حریق شد

◄ جزئیات تصادف مرگبار اتوبوس اسکانیا در محور چترود - راور/14 نفر جان خود را از دست دادند

دنیا در دفاع از انسانیت پایبند نیست/دفاع از مظلوم، شعار محوری دین اسلام است

تکمیل ترکیب فینال لیگ والیبال؛ فولاد سیرجان حریف شهداب یزد شد

کشف 160 عدد کارت سوخت در جیرفت

سقوط یک پله‌ای تیم ملی شمشیربازی ایران در رنکینگ جهانی

اعتراض سپاهان به داوری دیدار با فولاد

شکست ناباورانه جوکوویچ مقابل تنیسور 19 ساله

معصومی ستاره نوظهور کشتی ایران

خبر ناامید کننده اینزاگی درباره طارمی

آهنگ جدید/ «رنگِ بهار» با صدای محسن میرزازاده منتشر شد

موشک «اسپکتروم» در اولین پرتاب خود منفجر شد

یک‌چهارم مسافران اتوبوس کرمان- مشهد جان باختند+اسامی

پورموسوی: به برنامه‌ریزی نیاز داریم تا شائبه‌ از بین برود

برد پرگل ملوانان در نخستین بازی سال 1404

مرگ ملت‌ها در این است که پشت ظالم بایستند

رمزگشایی تاریخ با آغاز فصل جدید کاوش‌های باستان‌شناسی شهر قدیم جیرفت

اسامی مسافران اتوبوس کرمان- مشهد | مسافران اتوبوس کرمان- مشهد جان باختند

واژگونی مرگبار اتوبوس در کرمان؛ آمار جان‌باختگان بیشتر شد

جزئیات واژگونی اتوبوس اسکانیا در گردنه چترود کرمان به مشهد

تصویری دردناک از کودک مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس کرمان در آغوش امدادگر هلال احمر

مهدوی: نشان دادیم شخصیت قهرمانی را شانسی به دست نیاورده‌ایم

نگاهی به موسیقی متن چهار سریال‌

آیا تغییرات آب‌وهوایی می‌توانند به نفع کشاورزی باشند؟

انتقاد مدیرکل ثبت اسناد کرمان از شفافیت‌گریزی برخی ادارات دولتی

اعلام اسامی جان‌باختگان حادثه واژگونی اتوبوس در کرمان

اسامی جان باختگان حادثه واژگونی اتوبوس جاده کرمان- راور اعلام شد

اعلامی اسامی جان باختگان حادثه واژگونی اتوبوس جاده کرمان

ورود دستگاه قضا به واژگونی اتوبوس کرمان - مشهد

علت حادثه واژگونی اتوبوس و جان باختن 14 نفر در کرمان

استاندار کرمان، خطای انسانی و تخلف شرکت مسافری در حادثه اتوبوس را محرز دانست

آخرین جزئیات از حادثه واژگونی اتوبوس در کرمان | 8 نفر از جان‌باختگان زن هستند

عکس/ خطای انسانی 14 خانواده را در نوروز داغدار کرد

استاندار کرمان: خطای انسانی و تخلف شرکت مسافربری در واژگونی اتوبوس محرز بود

اعتراض کارگران آبفای رودبار برای دریافت مطالبات در سال جدید

دستور ویژه معاون اول رئیس‌جمهور در پی حادثه واژگونی اتوبوس در محور کرمان - راور

8 نفر از جان‌باختگان حادثه واژگونی اتوبوس در کرمان زن بودند + اسامی

خطای انسانی و تخلف شرکت مسافربری در حادثه واژگونی اتوبوس محرز بود

امام جمعه کرمان: دفاع از مظلوم شعار محوری اسلام است

نماز عید فطر در جزیره کیش اقامه شد

اقامه نماز باشکوه عید سعید فطر در کرمان

هشت جان‌باختگان واژگونی اتوبوس کرمان زن هستند+اسامی متوفیان

دستورات ویژه عارف در پی حادثه واژگونی اتوبوس در کرمان

اعلام اسامی جان‌باختگان حادثه واژگونی اتوبوس در کرمان؛ 8 نفر زن هستند

عارف در پی حادثه واژگونی اتوبوس در محور کرمان - راور دستورات ویژه‌ای داد

اسامی مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در محور کرمان - راور/ حال 5 نفر وخیم است/ ورود دستگاه قضا به حادثه

فینال لیگ برتر 5 روز دیگر برگزار می‌شود!

اسامی مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در محور کرمان - راور/ حال 5 نفر وخیم است